BETÖLTÉS

BOSU G.E.E.S


G.E.E.S. =
Gerinc, Erő, Egyensúly, Streching tréning


GYAKORLATOK

Az órát egy alapos bemelegítéssel indítjuk. Ezután nagy hangsúlyt fektetünk a gerinc ízületeinek átmozgatására, a gerinc működésében résztvevő izmok erősítésére és nyújtására, a stabilizációért felelős mélyizmok edzésére és az egyensúly fejlesztésére. Az órán kiemelt szerepet és terhelést kapnak a hát és has izmai, a comb-és farizmok, valamint a váll izmai. Az órát hengerezéssel és nyújtással zárjuk.

HATÉKONY ÉS VÁLTOZATOS

A gyakorlatokat a Bosun kívűl, Bosu Ballast Ball, softball, gumiszalag, smr henger segítségével tesszük még hatékonyabbá, változatosabbá.

CÉL

Az óra céja elsősorban a prevenció, a gyakorlatok segítségével megszüntethetőek a beidegződött rossz mozgásminták, melyek az izomrendszer egyensúlyának megbomlásához, hosszútávon tartáshibákhoz és mozgásszervi panaszokhoz vezetnek.

HANGULAT

A G.E.E.S tréning teljes kikapcsolódást, feltöltődést eredményez.

KINEK AJÁNLOM?

A G.E.E.S tréninget prevenciós céllal ajánlom mindenkinek, fiatalabb és idősebb korosztálynak egyaránt. Ülőmunkát végzőknek, hátfájással küzdőknek, stresszel életmódot folytatóknak kifejezetten ajánlott. Emelett a kezdő sportolni vágyóknak, mozgásszegény életmódot folytatóknak kitűnő lehetőség a test átmozgatására. Kisgyermekes/ szülés után újra mozogni vágyóknak is tökéletes a tréning.